Woonaccessoires en Stylingadvies
/


 

 


WERKWIJZE

Ja, ik wil ook weer HAPPINESS in mijn interieur. Maar hoe werkt dat?

1. Vrijblijvend kennismakingsgesprek

Tijdens dit eerste gesprek wordt besproken wat je wensen zijn of waar je tegen aanloopt met de inrichting van je huis of bedrijf.

2. Plan van aanpak
Naar aanleiding van deze kennismaking maakt H!P een eerste plan van aanpak. Dit plan bestaat uit een schriftelijk advies, vaak gecombineerd met een moodboard of een plattegrond.

3. Uitwerken van het plan tot een advies - tweede gesprek
Nadat je akkoord bent gegaan met het plan van aanpak, gaat
H!P vol energie verder aan de slag. En zodra alle ideeën zijn uitgewerkt worden deze met je besproken. Na dit tweede gesprek wordt het uiteindelijke styling advies concreet gemaakt en na een aantal weken aan je afgeleverd. 

4. Styling advies - derde gesprek
Het advies is klaar! Je hebt dan genoeg handvatten om er zelf mee aan de slag te gaan. Maar heb je geen zin of tijd, dan kan je de praktische uitvoering ook aan H!P overlaten. 


KOSTEN

Een kennismakingsgesprek van circa anderhalf uur is kosteloos. Na afloop van het gesprek zal H!P een inschatting maken van de kosten van het vervolgtraject. Onderdelen van een vervolgtraject zijn een moodboard & plattegrond, presentatie, shoplijst, shopbegeleiding en afstylen. Er is al een advies mogelijk vanaf € 150,-


Ja, daar wil ik meer over weten!

“Met het styling advies van H!P kan ik nu heel gericht op zoek gaan naar meubels en accessoires. Shopt heerlijk, in plaats van dat je door de bomen het bos niet ziet.”